woensdag 31 december 2014

Change, you are never ready

Goedemorgen,

Het nieuwe jaar staat voor de deur. Bij een jaarwisseling horen volgens sommige mensen 'goede voornemens'. Hier ben ik niet zo van. Althans wel van goede voornemens, alleen niet om het zo expliciet uit te spreken om 0.05u in het nieuwe jaar.


Wel heb ik zeker doelstellingen voor wat ik wil bereiken het komende jaar. Oké, dit komt min of meer op hetzelfde neer, maar ik heb er een heel jaar voor om ze te bewerkstelligen. Mijn punt is kies een doel waar je echt achter staat, waarvoor je echt je best doet om het te behalen.

Misschien is 2015 wel het jaar om eindelijk die grote verandering door te voeren. Zoals bijvoorbeeld op zoek naar een nieuwe baan of nog grootser die carrièreswitch die je al jaren voor ogen hebt maar niet goed aandurft. Of wellicht iets in je privéleven, waar je verandering in wilt brengen maar tot op heden nooit de stap hebt durven zetten. Of ga je bouwen aan je dreambody?

Wat het ook is, houdt het doel goed voor ogen en koester het. Ga ervoor! Verandering begint bij jezelf.

Mijn doelstellingen voor het komende jaar zijn:
- Alle vakken met een voldoende afsluiten voordat ik aan mijn afstudeerjaar begin.
- Groeien op persoonlijk vlak. Bv. vaker 'nee' durven zeggen zonder me schuldig te voelen. (I know it sounds silly but it is kind of a big deal for me)
- Een vakantie boeken en heerlijk ontspannen. De laatste keer dat ik echt op vakantie ben geweest was februari 2012.

Zo zie je maar dat het niet per se grote dingen hoeven te zijn als het maar ten goede komt van jezelf.

Een hele fijne jaarwisseling toegewenst!

Liefs,
Maxime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten