woensdag 24 december 2014

Inspirerende woorden van Deepak Chopra

Goedemorgen,

Mijn meditatiesessie van gisteravond was best wel inspirerend. De woorden die er voor mij uitsprongen wil ik graag even met jullie delen:
"Hope is like a feedbackloop. The more you nurture hope, the more optimistic you feel and being optimistic, you move naturally to take the openings and opportunities that come your way."

Vertaling:
Hoop is een reflectie. Hoe meer je het koestert, hoe optimistischer je wordt en als je optimistisch bent  grijp je sneller kansen die je toekomen.

Waarom ik het inspirerend vind is omdat denk ik iedereen dat gevoel wel kent. Als je een aantal tegenslagen achter elkaar hebt gehad is het lastig om positief te blijven. Toch is dat wel het beste wat je kunt doen, hoe moeilijk het op dat moment misschien ook lijkt. Efter regn följer solsken, na regen komt zonneschijn. Ook al is die wolk nog zo donker en dik.

Liefs,
Maxime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten