maandag 8 december 2014

Motivatie, push yourself

We kennen allemaal wel van die dagen of momenten waarop we ons futloos voelen en nergens zin in hebben. Dat je lekker op de bank wil ploffen en een filmpje wil kijken, of doelloos zappen op de tv.

Zo'n dag had ik vandaag! Ik was moe en had echt geen energie om actief te doen. Maar na een Sinterklaasweekend vol met lekker eten, lekkernijen en de nodige alcohol wilde ik toch eigenlijk ook wel weer graag sporten.

Wat doe je dan? Juist! je trainingbuddy een berichtje sturen met de vraag of ze zin heeft om mee te gaan sporten. Gelukkig was ik net op tijd met mijn berichtje, ze stond op het punt om naar de stad te gaan maar is toch even terug naar binnen gegaan om haar sportspullen te pakken. Oké, dan kun je er dus niet meer onderuit, op naar de sportschool!

Uiteindelijk hebben we anderhalf uur diehard gesport! Ik ben helemaal gebroken maar voel me zo voldaan! Ik ben trots op mezelf dat ik toch gegaan ben.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je jezelf soms uit je comfortzone moet trekken en jezelf ergens toe moet zetten ook al heb je er in eerste instantie echt geen zin in. Push yourself, zoek de motivatie! Wanneer je het toch doet voel je je daarna zoveel beter! Of dit nou sporten betreft of iets anders, het gaat erom dat je erop terug kunt kijken met een voldaan gevoel, dat je het toch maar weer geflikt hebt ;)

Liefs,
Maxime

Ik helemaal gebroken haha

Ik met mijn lieve vriendinnetje en trainingsbuddy Joëlle.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten