maandag 15 december 2014

Meditatie

Oké, laat ik voorop stellen, ik ben helemaal niet spiritueel aangelegd. Ik houd helemaal niet van zweverige dingen. Ik ben iemand die liever gaat boksen dan naar yoga gaat om het maar even heel duidelijk te maken.

Toch wil ik dit wel een kans geven. Ze zeggen weleens dat mond-tot-mond reclame de beste vorm van reclame is dus hierbij geef ik het, het voordeel van de twijfel. Waar heeft ze het toch over denk je nu wellicht? Ik heb het over MEDITATIE.

Een collega attendeerde me erop. Hij zei dat het me misschien wel kan helpen. Ook bij het bewerkstelligen van mijn doel (het onderwerp van mijn blog). Hij is er zelf vol lof over dus wie weet.

Ik heb me er zojuist even in verdiept en het betreft 21 daagse meditatiesessies door niemand minder dan Oprah & Deepak (voor de kenners onder ons?). Iedere dag een meditatie van 20 minuutjes. Hoe ik het nu begrijp, heb je steeds een meditatiesessie met een ander onderwerp.

Degene die ik nu ga volgen heet: "Expanding You Happiness". Ik ben zeer benieuwd! Ik houd jullie op de hoogte van mijn bevindingen en ervaringen.

Liefs,
Maxime

p.s. voor degene die nieuwsgierig geworden zijn: https://chopracentermeditation.com


1 opmerking:

  1. Ben benieuwd. Ben inderdaad nieuwsgierig geworden ga dus ook eens lezen en luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen