dinsdag 9 december 2014

Just be your fabulous self


Deze quote postte ik vanmorgen op Instagram en Twitter en nu dus ook op mijn blog van vandaag. Een quote waar ik vanmorgen zelf op kwam.

Bekijk jezelf eens in de spiegel en ben trots op wie je bent en op wat je (al) bereikt hebt!

Daar stond ik vandaag even bij stil. Ik ben 24 jaar en woon sinds september zelfstandig in een appartementje. Het is aan de kleine kant maar na 4,5 jaar op kamers in een studentenhuis te hebben gewoond ben ik er ontzettend blij mee! Ik studeer nog en dat gaat me goed af, heb alles gehaald wat ik tot nu toe zou moeten behalen. Het gaat goed met me en zit lekker in mijn vel. Kortom, best wel iets waar ik trots op mag zijn.

Ik ben iemand die kan genieten van kleine dingen en houd van lekker knus en gezelligheid. Vandaag heb ik de kerstboom opgezet, swingend op de kerstnummers van Skyradio. I love this time of year!

Hierbij mijn dag in een paar foto's (met uiteraard een foto van mijn mooie kerstboom):

Wat maakt jou trots op jezelf? Probeer er eens bij stil te staan. Ik hoor het graag!

Fijne avond nog!


1 opmerking: