zondag 14 december 2014

Quality Time

Goede avond,

Dit weekend stond voor mij in het teken van quality time. Quality time met vrienden, mijn vriendje en mijn lieve broer. Wat kan dat je goed doen, heerlijk! Ik ben weer helemaal opgeladen en zit weer vol energie.

Ieder jaar vieren we met dezelfde vriendengroep sinterklaas, maar dan in een ietwat ander jasje. Dit jaar iets later dan normaal maar daardoor niet minder gezellig! Samen lekker eten, bijkletsen, lachen, gieren, brullen en natuurlijk een leuk spel voor de cadeaus. Eigenlijk is het meer een zenuwslopend spel waarbij je niet weet wat voor cadeau je in handen hebt wanneer de timer afgaat. Blijkbaar ben ik er toch wel goed in, ik ben voor het tweede jaar op rij naar huis gegaan met de hoofdprijs, yep I'm a lucky bastard haha!

Een sneak peek van de avond

Daarnaast ben ik vanavond met mijn broer een heerlijk, ordinaire hamburger gaan eten. Ik had hem al een paar weken niet gezien dus tijd om bij te kletsen en hamburgers eten is echt ons ding (guilty pleasure!), dus waarom niet combineren?!



Al met al, voor mij een super geslaagd weekend, ik heb volop genoten! Wat hebben jullie dit weekend gedaan? Waar bestaat quality time voor jou uit?

Liefs,
Maxime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten