donderdag 11 december 2014

Mijn gezonde smoothie van vandaag



Zoals beloofd zal ik iedere week een van mijn smoothierecepten posten. Vandaag had ik wederom een groene smoothie maar dit keer toch weer heel anders. Namelijk (zoals wellicht te zien op de foto) met:
- Één Kiwi
- Één banaan
- Handje vol verse spinazie
- een scheutje amandelmelk
- wat lijnzaad*

*Lijnzaad is een supergezond zaad en goed voor de lijn. Het bevordert de spijsvertering en lost (eventuele) verstoppingsporblemen op.

Ik kan me voorstellen dat, wanneer je het nog nooit geprobeerd hebt, je denkt: He bah, spinazie drinken?! Je proeft de spinazie nauwelijks. Spinazie bevat veel vitaminen en ijzer en is rijk aan antioxidanten, erg goed voor je dus. De smaak was ontzettend goed, lekker vol en romig. Een beetje zoet zelfs!

Give it a try!

Liefs,
Maxime


Geen opmerkingen:

Een reactie posten