maandag 12 januari 2015

Blogportret

Goedemiddag,

Voor degene die het nog niet weten, ben ik deze blog gestart als opdracht voor school. Een voorwaarden hierbij was om een blog te schrijven over een onderwerp dat bij je past. Dat was al een opgave op zich! Waar wil ik nu zoveel over schrijven?

Na verschillende testjes en vragen die ik aan vrienden gesteld heb, kwam er uit dat ik meer aan mezelf moet leren denken en mezelf minder vaak op de tweede plek moet zetten. Nou dat deel is redelijk gelukt geloof ik. Ik ben veel bewuster met mijn leven bezig, plan meer tijd in voor mezelf om te ontspannen en te sporten. Ik eet gezonder en bovenal probeer ik balansen te zoeken en dat geeft rust!

Nu de volgende uitdaging: Een foto van mijzelf, passend bij mijn blog, probeer dat maar eens in beeld te brengen. Omdat de titel van mijn blog enigszins arrogant over kan komen en ik helemaal niet zo ben, vond ik het best een lastige opdracht.

Ik ben niet meer of beter of belangrijker dan iemand anders. Met mijn blog wil ik slechts anderen inspireren, motiveren en tips geven over hoe je jezelf op een goede manier echt belangrijk mag vinden. Enerzijds door gezond bezig te zijn qua voeding en sport, anderzijds door trots te zijn op wie je bent en wat je doet. Blijven groeien op persoonlijk vlak.

Dit is mijn blogportret geworden:

Ben ik een beetje geslaagd in de opdracht? Ik hoor het graag :)

Liefs,
Maxime

1 opmerking: