vrijdag 23 januari 2015

Stoppen met bloggen of doorgaan?


Mijn doel voor school is bereikt. Met deze post heb de eis van 40 blogposts behaald. Toch zit ik in dubio of ik het hier dan bij zou moeten laten. Het begon als een schoolopdracht maar ik heb de smaak nu toch wel redelijk te pakken.

Ik vind het ontzettend leuk om te schrijven (hopelijk is dit een beetje naar voren gekomen) en het is nog leuker om er positieve reacties op te krijgen, dus bij deze super bedankt! Bedankt voor alle leuke feedback en trouwe lezers.

Graag wil ik aan jullie de vraag stellen wat jullie graag zouden zien. Dat ik door ga met bloggen? En hoe zou jij dit dan zien? Zou je er een andere draai of invulling aan geven? Of is het een mooie uitdaging geweest en moet ik het hierbij laten?

Alle tips en ideeën zijn welkom, ik hoor ze heel graag!

Nogmaals bedankt!

Liefs,
Maxime

2 opmerkingen:

  1. Lekker doorgaan zoals je bezig bent en zoals jij leuk vindt. Als het voor jou een fijne uitlaatklep is, dan zou ik het zeker niet opgeven. Wie weet bloeit er wel een nieuwe hobby/passie uit voort, zoals bij mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een lieve opmerking Justine! Ik ben er al uit en ik ga lekker door met bloggen. Het is inderdaad té leuk om er mee te stoppen :)

      Verwijderen