woensdag 7 januari 2015

Verwen jezelf eens!

Goedemiddag,

Je mag jezelf af en toe ook weleens verwennen, toch? Dit heb ik wel gedaan. Afgelopen maandag. Hoewel ik er nog niet helemaal uit ben of het nu echt verwennen was of meer een marteling. Wat heb ik dan in vredesnaam gedaan?

Afgelopen maandag heb ik mezelf eens even goed onder handen laten nemen door een sportmasseur! Hij heeft mijn hele lichaam gemasseerd, zeker een uur lang. Zoals te lezen in mijn voorgaande post 'waarom ik regelmatig sport', heb ik best wel wat nek en rug klachten. Door het sporten gaat het al een heel stuk beter maar toch heb ik er af en toe wat meer last van. Op aanraden van mijn vriend ben ik naar een sportmasseur gegaan waar hij ook altijd naar toe gaat.

Wat doet een sportmasseur dan anders dan een gewone masseur? We hebben meerdere lagen spieren in ons lichaam. In tegenstelling tot een gewone masseur die vrij aan de oppervlakte van je huid blijft, masseert een sportmasseur je zo ongeveer tot op het bot, en dat voel je! Auw!

Hoewel de behandeling af en toe wat pijnlijk was, voelt het nu toch erg goed! Ik heb al veel behandelaars gehad, fysiotherapeuten, osteopaat, chiropractor, etc. maar dit was toch heel anders.

Ik ben weer lekker los, zeker een aanrader dus als je last hebt van je spieren!


Liefs,
Maxime


Geen opmerkingen:

Een reactie posten