maandag 5 januari 2015

Let's set some goals

Het is belangrijk om blij te zijn met wie je bent. Dat is alleen maar goed. Toch ben je nooit te oud om te leren en kun je jezelf altijd verbeteren.

Daar ben ik eigenlijk altijd wel mee bezig. Niet omdat ik niet tevreden ben met wie ik ben maar omdat ik geloof in persoonlijke groei. Voor degene die mijn blog al wat langer volgen of al wat meer berichten gelezen hebben ben ik bezig met het vinden van balansen.

Hoe kan ik voor mezelf kiezen zonder daarmee een ander teleur te stellen of te kort te doen? Ook ben ik bezig met het zoeken naar een balans van inspanning en ontspanning. 

Zo kun je voor jezelf allerlei doelen stellen waar je naar toe kunt werken voor bijvoorbeeld; innerlijke rust, persoonlijke groei, uiterlijke veranderingen en nog veel meer. 


Waar wil jij aan gaan werken? Laat het me weten, ik ben benieuwd!

Liefs,
Maxime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten