dinsdag 27 januari 2015

Ik blijf bloggen!

In mijn vorige post stelde ik jullie de vraag of ik zou stoppen met bloggen of door zou gaan, en hoe jullie hier invulling aan zouden geven. Joris van Alphen, schrijver van Joris over vrouwen, gaf hier het volgende antwoord op:
Stoppen. Want als je jezelf op waarde zou schatten zou je zonder aarzelen doorgaan.

Hij legt hiermee de vinger op de zere plek want hij heeft een goed punt. De essentie van mijn blog was tenslotte om te groeien als persoon en zelfverzekerder te worden. Met name in het maken van keuzes.

Toch heb ik af en toe gewoon even die bevestiging nodig. En die kreeg ik! Tijdens een avondje uit afgelopen weekend kreeg ik zo veel positieve reacties op mijn blog! De een gaf aan dat het heel herkenbaar was en de ander zei er niet altijd raakvlakken mee te hebben maar vindt het wel heel leuk om te lezen. Ook kreeg ik de opmerking dat het wat braafjes was, van hem mag ik het best wat opspicen, maar dat is persoonlijk ;)

Door al die leuke opmerkingen kreeg ik een flinke dosis energie en een drive om door te gaan. Echt super leuk om te horen dat mensen het met plezier lezen! Bedankt daarvoor! Wel zal de blog een iets andere invulling gaan krijgen. Hierover volgt snel meer!

So stay tuned, zal ik maar zeggen.

Liefs,
Maxime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten